Klantenservice

Vragen?

Vragen over uw bestelling kunt u 24 uur per dag e-mailen naar: klantenservice@gelekruis.net

Wij doen er alles aan om uw vragen z.s.m. te beantwoorden. Wij streven ernaar om dit altijd binnen 1 werkdag te doen.

Telefonisch zijn wij op werkdagen bereikbaar van 9.00 tot 16.00 uur. Tel.: 0857 920184. Vanuit België: tel: +31 857 920184.

Wij staan u graag direct te woord. Het liefst ontvangen we uw vragen per email, aangezien dat het efficiëntst werkt.

Hoe plaats ik een bestelling?

Je plaatst een bestelling door enkele eenvoudige stappen te volgen.
Wij garanderen daarbij privacy en veiligheid.

Stap 1: selecteer het product van je keuze. Geef de hoeveelheid aan en klik op "in winkelwagen";

Doorloop deze stap zo vaak als je wilt zodat je alle producten in je winkelwagen verzameld die je nodig heeft.

Stap 2: in je winkelwagen (rechts bovenaan de pagina) kies je vervolgens voor "afrekenen" en je vult de gevraagde gegevens in;

Stap 3: je kiest de gewenste bezorgwijze;

Stap 4: je maakt een keuze uit de betaalmethodes;

Stap 5: je rond de bestelling af.

 

Prijzen

Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.

Bezorging:

Uw bestelling zal worden geleverd op het door u aangegeven afleveradres. U kunt er dus ook voor kiezen om uw bestelling op een ander adres dan uw huisadres te laten leveren. Hiervoor dient u bij het opgeven van het bezorgadres een ander adres in te vullen dan uw huisadres.
Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.
Alle bestellingen worden geleverd door PostNL Pakketten binnen 1-3 werkdagen na betaling. Indien een product niet voorradig is en de levertijd van de totale bestelling daardoor langer kan duren dan zullen wij u per e-mail op de hoogte stellen van de verwachte levertijd.
Manco’s bij uw bestelling dient u binnen 14 dagen na ontvangst te melden via klantenservice@gelekruis.net of via een aangetekend schrijven. Voor exacte omschrijving voor retourregelingen, garantie etc. verwijzen wij naar de algemene voorwaarden.

Indien u opmerkingen of klachten heeft over onze producten, werkwijze of website dan kunt u contact met ons opnemen.

Verzendkosten en levertijd:

Nederland

Verzendkosten

Levertijd

Bestellingen tot 75 euro

4.90

1-3 werkdagen

Bestellingen boven 75 euro

gratis

1-3 werkdagen

Toeslag rembourszendingen

9.50

1-3 werkdagen

 

 

 

Belgie



Bestellingen tot 75 euro

5.90

1-3 werkdagen

Bestellingen boven 75 euro

gratis

1-3 werkdagen




Duitsland



Bestellingen tot 75 euro

5.95

2-3 werkdagen

Bestellingen boven 75 euro

gratis

2-3 werkdagen

 

Manco's, ruilen en retouren

Iedere bestelling wordt met de grootst mogelijke zorg uitgevoerd. Controleer je bestelling zo mogelijk direct na ontvangst. Heb je een klacht of is iets bij levering defect? Geef dit dan binnen 14 dagen na ontvangst aan per e-mail: klantenservice@gelekruis.net. We kijken dan snel naar een mogelijke oplossing.

Ben je om een andere reden niet tevreden met je bestelling, neem dan ook binnen 14 dagen contact op met onze klantenservice: klantenservice@gelekruis.net

Wil je iets ruilen of terugsturen? Dat kan.

Herroepingsrecht Je hebt de mogelijkheid om je aankoop binnen 14 dagen te ontbinden. Dit kan zonder opgaaf van redenen. Hiervoor kun je gebruikmaken van dit Modelformulier voor herroeping (invullen niet verplicht), en dit mailen naar klantenservice@gelekruis.net of ons te sturen per post. Na de ontbinding vragen wij je om de aankoop binnen 14 dagen te retourneren. Geneesmiddelen kunnen uitsluitend in de ongeopende verpakking geretourneerd worden. Indien je jouw bestelling binnen 14 dagen (indien mogelijk in de originele verpakking) retourneert wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontbinding van de koopovereenkomst op uw rekening teruggestort.

Bij retourzendingen geldt: goederen dienen binnen 14 dagen na ontvangst te worden geretourneerd in de originele verpakking. De kosten van frankering van de retourzending zijn voor je eigen rekening. Ongefrankeerde zendingen worden door ons niet in ontvangst genomen. Retourzendingen zijn voor je eigen risico. Gelekruis is niet aansprakelijk voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde producten. Vraag op het postagentschap daarom altijd om een traceercode en bewaar deze goed. Wij kunnen om dit bewijs vragen om te onderzoeken wat de status van uw retourzending is.

Klachten(afhandeling)

Klachten lossen wij het liefst zo snel mogelijk op. Wij zijn altijd op zoek naar verbetering in onze processen. Dus uw klachten, opmerkingen of aanmerkingen willen wij heel graag direct weten.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@gelekruis.net of te bellen naar +31 857 920184 (elke werkdag van 9:00 - 16.00).

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Vermeld in je mail s.v.p. wel uw telefoonnummer zodat we je eventueel kunnen bellen. Telefonisch kunnen wij meestal direct een reactie geven. Per e-mail reageren we ook zo snel mogelijk, het liefst binnen één werkdag.

Betaalmethodes:

Je kunt op verschillende manieren veilig en gemakkelijk betalen.

iDEAL:
Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u telebankiert, kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

Mister Cash: Belgische klanten die bankieren bij de banken: Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank en VDK Spaarbank kunnen via Mister Cash/Bancontact eenvoudig online betalingen verrichten.

Rembours: (Alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland). U kunt uw bestelling bij aflevering voldoen. Hiervoor zijn wel extra kosten verschuldigd. Zie tabel verzendkosten en levertijd.

Vooruitbetaling: U kunt het totaalbedrag overmaken op rekeningnummer NL33RABO0109081781 t.n.v. Droginet te Blijham onder vermelding van uw naam, ordernummer en bankrekeningnummer. In dit geval gaan wij pas tot verwerking van de bestelling over als uw betaling ontvangen is. Vervolgens gelden de levertijden die op dat moment op de site vermeld staan in overzicht verzendkosten en levertijd. 

Voor internationale betalingen:

U kunt het totaalbedrag overmaken naar Droginet te Blijham, Nederland, onder vermelding van uw ordernummer.

Onze Rekeninggegevens:

IBAN  : NL33RABO0109081781

Achteraf betalen: Deze optie bieden wij - uitsluitend voor Nederland - aan in samenwerking met Klarna

 

Naar boven

Op de volgende pagina staan afbeeldingen van erotische producten.

Deze afbeeldingen zijn niet geschikt voor bezoekers onder de 18 jaar. U zult hier geconfronteerd kunnen worden met erotisch getinte beelden en omschrijvingen.

Om te voorkomen dat u ongewild met dit materiaal wordt geconfronteerd verzoeken wij u hieronder aan te klikken dat u akkoord gaat.

Ik heb de bovenstaande teksten gelezen en ik ga akkoord met de voorwaarden, daarbij ben ik 18 jaar of ouder