Test alert message!

Klantenservice

Vragen?

Vragen over uw bestelling kunt u 24 uur per dag e-mailen naar: klantenservice@gelekruis.net

Wij doen er alles aan om uw vragen z.s.m. te beantwoorden. Wij streven er naar om dit binnen 1 werkdag te doen.

Telefonisch zijn wij op werkdagen bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur. Tel.: 0857 920184. Vanuit België: tel: +31 857 920184.
Wij staan u graag direct te woord. Het liefst ontvangen we uw vragen per email, aangezien dat het efficiëntst werkt.

Hoe plaats ik een bestelling?

U plaatst een bestelling door enkele eenvoudige stappen te volgen.
Wij garanderen daarbij uw privacy en veiligheid.

Stap 1: selecteer het product van uw keuze. Geef de hoeveelheid aan en klik op "in winkelwagen";
            Doorloop deze stap zo vaak als u wilt zodat u alle producten in uw winkelwagen verzameld die u nodig heeft;
Stap 2: in uw winkelwagen (rechts bovenaan de pagina) kiest u vervolgens voor "afrekenen" en u vult de gevraagde gegevens in;
Stap 3: u kiest de gewenste bezorgwijze;
Stap 4: u maakt een keuze uit de betaalmethodes;
Stap 5: u rond de bestelling af.

U ontvangt direct een e-mail met alle gegevens van uw bestelling.

Prijzen

Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.

Bezorging:

Uw bestelling zal worden geleverd op het door u aangegeven afleveradres. U kunt er dus ook voor kiezen om uw bestelling op een ander adres dan uw huisadres te laten leveren. Hiervoor dient u bij het opgeven van het bezorgadres een ander adres in te vullen dan uw huisadres.
Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.
Alle bestellingen worden geleverd door PostNL Pakketten binnen 1-3 werkdagen na betaling. Indien een product niet voorradig is en de levertijd van de totale bestelling daardoor langer kan duren dan zullen wij u per e-mail op de hoogte stellen van de verwachte levertijd.
Manco’s bij uw bestelling dient u binnen 14 dagen na ontvangst te melden via klantenservice@gelekruis.net of via een aangetekend schrijven. Voor exacte omschrijving voor retourregelingen, garantie etc. verwijzen wij naar de algemene voorwaarden.

Indien u opmerkingen of klachten heeft over onze producten, werkwijze of website dan kunt u contact met ons opnemen.

Verzendkosten en levertijd:

Nederland

Verzendkosten

Levertijd

Bestellingen tot 75 euro

4.90

1-3 werkdagen

Bestellingen boven 75 euro

gratis

1-3 werkdagen

 

 

 

 

 

 

Belgie



Bestellingen tot 75 euro

5.90

1-3 werkdagen

Bestellingen boven 75 euro

gratis

1-3 werkdagen




 



 

 

 

 

 

 

Manco's, ruilen en retouren

Iedere bestelling wordt met de grootst mogelijke zorg uitgevoerd. Controleer je bestelling zo mogelijk direct na ontvangst. Heeft u een klacht of is iets bij levering defect? Geef dit dan binnen 14 dagen na ontvangst aan per e-mail: klantenservice@gelekruis.net. We kijken dan snel naar een mogelijke oplossing.

Bent u om een andere reden niet tevreden met uw bestelling, neem dan ook binnen 14 dagen contact op met onze klantenservice: klantenservice@gelekruis.net

Wilt u iets ruilen of terugsturen? Dat kan.

Herroepingsrecht U heeft de mogelijkheid om uw aankoop binnen 14 dagen te ontbinden. Dit kan zonder opgaaf van redenen. Hiervoor kunt u gebruikmaken van dit Modelformulier voor herroeping (invullen niet verplicht), en dit mailen naar klantenservice@gelekruis.net of het ons te sturen per post. Na de ontbinding vragen wij u om de aankoop binnen 14 dagen te retourneren. Geneesmiddelen kunnen uitsluitend in de ongeopende verpakking geretourneerd worden. Indien u de bestelling binnen 14 dagen (indien mogelijk in de originele verpakking) retourneert wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontbinding van de koopovereenkomst op uw rekening teruggestort.

Bij retourzendingen geldt: goederen dienen binnen 14 dagen na ontvangst te worden geretourneerd in de originele verpakking. De kosten van frankering van de retourzending zijn voor uw eigen rekening. Ongefrankeerde zendingen worden door ons niet in ontvangst genomen. Retourzendingen zijn voor uw eigen risico. Gele Kruis is niet aansprakelijk voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde producten. Vraag op het postagentschap daarom altijd om een traceercode en bewaar deze goed. Wij kunnen om dit bewijs vragen om te onderzoeken wat de status van uw retourzending is.

Klachten(afhandeling)

Klachten lossen wij het liefst zo snel mogelijk op. Wij zijn altijd op zoek naar verbetering in onze processen. Dus uw klachten, opmerkingen of aanmerkingen willen wij heel graag direct weten.

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@gelekruis.net of te bellen naar +31 857 920184 (elke werkdag van 9.00 - 17.00).

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Vermeld in uw mail s.v.p. wel uw telefoonnummer zodat we u eventueel kunnen bellen. Telefonisch kunnen wij meestal direct een reactie geven. Per e-mail reageren we ook zo snel mogelijk, het liefst binnen één werkdag.


Betaalmethodes:

U kunt op verschillende manieren veilig en gemakkelijk betalen.

iDEAL voor Nederlandse klanten

U rekent af in de vertrouwde online betaalomgeving van uw eigen bank. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en de bestelling wordt zo snel mogelijk verwerkt en verzonden. iDeal is alleen beschikbaar voor mensen met een Nederlandse betaalrekening.

BANCONTACT/MISTER CASH voor Belgische klanten

Belgische klanten die bankieren bij Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank en VDK Spaarbank kunnen via Mister Cash/Bancontact eenvoudig online hun betalingen verrichten.

VISA EN MASTERCARD

Volg de aanwijzingen tijdens het afrekenproces. Voor betalen met creditcards rekenen wij 0,3% toeslag.

ACHTERAF BETALEN MET BILLINK (voor Nederlandse klanten)

U betaalt door middel van een factuur die u via e-mail ontvangt. Deze optie bieden wij aan in samenwerking met Billink en is uitsluitend voor Nederlandse klanten. Hiervoor brengen wij slechts € 1,49 in rekening. Dit zijn uitsluitend de door ons gemaakte kosten.

Wanneer u kiest voor deze betaaloptie, zal Billink uw gegevens realtime controleren op kredietwaardigheid. Indien u in aanmerking komt voor achteraf betaling zal de bestelling geaccepteerd en uitgeleverd worden. U krijgt van Billink de factuur per e-mail. Deze factuur dient binnen 14 dagen betaald te worden.

Indien u niet in aanmerking komt om achteraf te betalen via Billink heeft u direct de mogelijkheid om alsnog af te rekenen met een van de andere betaalmethodes.

VOORUITBETALING PER BANK

U kunt het totaalbedrag overmaken op rekeningnummer NL33RABO0109081781 t.n.v. Droginet te Blijham (Nederland) onder vermelding van het ordernummer. Sommige banken hebben tot 3 dagen nodig om de betaling naar ons over te maken. Wij gaan tot verwerking van de bestelling over zodra de betaling door ons ontvangen is.

VOOR INTERNATIONALE VOORUITBETALINGEN PER BANK

Het totaalbedrag overmaken naar Droginet te Blijham, Nederland, onder vermelding van uw ordernummer.

Onze Rekeninggegevens zijn: IBAN: NL33RABO0109081781       BIC: RABONL2U

Naar boven

Op de volgende pagina staan afbeeldingen van erotische producten.

Deze afbeeldingen zijn niet geschikt voor bezoekers onder de 18 jaar. U zult hier geconfronteerd kunnen worden met erotisch getinte beelden en omschrijvingen.

Om te voorkomen dat u ongewild met dit materiaal wordt geconfronteerd verzoeken wij u hieronder aan te klikken dat u akkoord gaat.

Ik heb de bovenstaande teksten gelezen en ik ga akkoord met de voorwaarden, daarbij ben ik 18 jaar of ouder